Jautājumi?
Esam gatavi palīdzēt!
Biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes
Kā pasūtīt man nepieciešamo rezerves daļu?
- Ja Jums ir zināms detaļas nosaukums, varat meklēt detaļu pēc nosaukuma.
- Ja Jums nav zināms detaļas nosaukums, varat to meklēt katalogā, izvēloties Jūsu auto marku/modeli.
- Ja nevarat atrast nepieciešamo rezerves daļu, varat ar mums sazināties pa tālruni vai e-pastu!
Kapēc nepieciešams VIN numurs?
Meklējot rezerves daļu ar VIN numuru, mēs varam būt pārliecināti, ka šī detaļa derēs tieši Jūsu auto modelim!
Vai internetveikalā var iegādāties lietotas detaļas?
Šobrīd internetveikala katalogā piedāvājam tikai jaunas rezerves daļas, tomēr, ja vēlaties iegādāties lietotu rezerves daļu, sazinieties ar mums un mēs piemeklēsim Jums nepieciešamo detaļu!
Kādas ir piegādes iespējas?
Šobrīd nodrošinam piegādes ar Omniva un Express Pasts starpniecību! Pasūtot detaļas ar Express pasta piegādi ir iespējams veikt norēķinus kurjeram, saņemot preci.
Cik ilgā laikā tiek piegādātas detaļas kuras nav noliktavā?
Kā es varu norēķināties par savu pasūtījumu?
Šobrīd nodrošinam 4 norēķinu veidus:
- Ar kredītkarti vai internetbanku mūsu interneta veikalā, veicot pasūtījumu.
- Ar bankas pārskaitījumu, saņemot priekšapmaksas rēķinu pēc pasūtījuma veikšanas.
- Skaidrā naudā, ja izvēlaties saņemt preces mūsu birojā.
- Saņemot preces ar kurjeru, norēķināties pie preču saņemšanas.
Vai es varu atgriezt rezerves daļu, kura man neder?
Iegādāto preci ir iespējams atgriezt 14 dienu laikā, ja prece nav lietota, preci var apmainīt pret citu vai saņemt atpakaļ samaksātos naudas līdzekļus.
Vai pie Jums ir iespējams iegādāties oriģināldetaļas?
Jā, mēs piedāvājam gan oriģināldetaļas, gan imitācijas detaļas.